077-2317294

מדפים למחסן החנות והסדנא: טיפים לתכנון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן החנות והסדנא: טיפים לתכנון

בחנות ובסדנא המחס משמש לשתי מטרות עיקריות: הוא גם חדר הלוגיסטיקה שלכם והוא גם החדר בו נעשות עבודות במשרד והתיוק. זכרו כי בית מלאכה או חנות קטנה מטבע הדברים מצריכים פחות מסמכים חשבונאיים ומשפטיים, הווי אומר – פחות חשבוניות, קבלות ומסמכים רשמיים באשר הם. לכן, אין טעם למנות מזכירה אלא למקם את הניירת במחסן בתוך מדפים לארכיון.

תכנון מדפים למחסן לאחסון מלאי ולוגיסטיקה

בפרק זה של המאמר יש להפריד בין מדפים למחסן המשמשים את המלאי שלכם לבין מדפים למחסן המשמשים את הלוגיסטיקה שלכם, כלומר ציוד המלתחות, המטבח וחומרי הניקיון. בעוד המלאי שלכם זקוק למדפים מיוחדים לשימורו (מפאת כובדו או רגישותו לחומרים מסוימים), הלוגיסטיקה יכולה להתבסס גם על מדפים רגילים כפי שיש בכל משרד המאחסן את פריטיו הלוגיסטיים. תכנון מדפים אלו חשוב שייעשה בקפידה על מנת שתוכלו להתמצא במחסן בקלות הן במלאי שלכם והן בפריטים הלוגיסטיים אם יידרשו לשליפה. בחנות מדפי המלאי חייבים להיות סופר נוחים ומאפשרים שליפה בקלות בהינתן שהמלאי במדפי המכירה עתיד להיגמר. על כן מדפים לחנויות המשמשים במחסן צריכים להיות מדוגמים, עמידים ואיכותיים ביותר.

תכנון מדפים לארכיון של החנות ובית המלאכה

אלו הם מדפים למחסן לכל דבר, אבל עם חוצצי תיוק מסמכים. הם צריכים להיות מוצבים  במיקום נוח המאפשר לעובדי המחסן גישה נוחה הן לתיוק והן לשליפת המסמכים. מדפים לארכיון צריכים להיות ממוספרים או מסודרים בסדר אלפא נומרי על מנת לעודד התמצאות קלה בהם כאשר מתייקים או מבקשים לבחון איזשהו מסמך שכבר תויק. מילת הקוד כאן היא מדפים לאחסון ניירת, אבל גם מדפים עמידים שניתן להצמידם ולהבריגם אל מדפי המחסן הקיימים לשימור המסמכים כהלכה וללא סיכוי שהם יאבדו, כפי שקורה לא מעט כאשר המדפים הללו ניידים.

מדפים למחסן ולסדנא כוללים גם אלמנטים של מלאי ולוגיסטיקה וגם אלמנטי ארכוב מסמכים

בשונה מהמשרד הגדול, בבית מלאכה או חנות היקף ההתעסקות עם מסמכים עסקיים פחות, ולכן ניתן להסתפק בארכיון קטן המרוכז במחסן שלכם. לכן, תכנון המחסן בחנויות ובבתי מלאכה הוא מלאכת מחשבת של ממש כי הוא צריך לספק לכם כםמענה מלאי, גם מענה לוגיסטי וגם מענה לתיעוד המסמכים שלכם.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו ונסייע לכם לתכנן מדפי מחסן איכותיים!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294