077-2317294

מדפים למחסן במשרד ובחנות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן במשרד ובחנות

המחסן בבית העסק שלכם לא חייב להכיל פריטים מפוזרים, וניתן, אם באמת רוצים, לעשות בו סדר. פעמים רבות חוסר הסדר במחסן לא נובע מעצלנות אלא מהיעדר משאבים: יש הרבה מאד פריטים ומעט מאד מקומות אחסון. בדיוק לשם כך, כשמקימים חנות או משרד, לא מספיק להכריז על הדלת מאחורי הדלפקים כדלת המחסן, ועל החדר של אותה דלת כמחסן. צריך לסדר ולארגן אותו לקראת תחזוקה שוטפת של מלאי וציוד לטווח ארוך בתוכו, ואת זאת עושים באמצעות הטמעת מדפים למחסן. בין אם מדובר בחנות שלכם, במשרדכם הזוטר, ואפילו במשר המארח את החברה בע"מ אשר ייסדתם, חשוב להכין מבעוד מועד פתרונות אחסון לציוד שלכם שם. כך תעשו זאת נכוחה.

האם מדף סגור או פתוח?

מדף יכול להיות סגור עם דלתות ארון, או פתוח, כמובן שאם מדובר על מחסן של חנות בגדים, רצוי שכל מדף יהיה סגור, שכן זה יכול להיות מאד לא מזמין ולא נעים לגלות שמלאי בגדים שהשקעתם הון עתק בייבוא שלו ייאכל על ידי עש הבגדים. מדפים למחסן עם דלת ארון ימנעו את הקטסטרופה הזו. בכל מקרה אחר בו לא נשקפת סכנה דומה לציוד, מוטב לבחור במדף רגיל ולחסוך עלויות. חשוב לציין כי אם המחסן שלכם משקיף לשמש, מוטב גם להסתמך על מדף סגור, במיוחד אם זה לצרכי ביגוד, משום שישנם חומרים שפשוט לא בריא לחשוף לשמש שיכולה לקלף להם צבע ואפילו לפגוע בתפירה ובסריגה: בגדים ממשי ומצמר למשל.

כיצד נדע לתכנן מראש מערך של מדפים לחנויות ולמשרדים אשר יישמש למחסן?

יש לבדוק מה גודל המחסן, וכמה ציוד יש בו כעת. על פי נתונים אלו ניתן לדעת כמה מדפים נדרשים לקליטה מלאה של כל הציוד. כמובן שמומלץ לקנות עוד מדפים ולהשאיר במשרד ספיירים של מקום פנוי לכל סיבה שלא תבוא בדרך. חשוב מאד לדאוג גם לעיצוב נכון וראוי למחסן, על מנת שתיהנו לגשת אליו והוא לא יחוש לכם כמחסן אשר צורם במראה החיצוני שלו. פתרונות אחסון למחסנים של חנויות ומשרדים ניתן למצוא בחנות פתרונות האחסון ולבחור מתוך דגמים רבים ביותר של התקני אחסון מרשימים ועמידים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294