077-2317294

מדפים למחסן – אל תחשבו פעמיים!

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן – אל תחשבו פעמיים!

זקוקים למדפים חדשים למחסן שלכם? אל תחשבו פעמיים: אצלנו תוכלו למצוא מדפים איכותיים במחירים אטרקטיביים! ניתן לקנות מדפים ברכישה סיטונאית, לצד קנייה בבודדים. אנו נסייע לכם להתאים את המדפים למחסנים שלכם. מה צריך לעשות על מנת לקנות מדפים חדשים למחסניכם?

מדדו את חלל המחסן

מדדו את חלל המחסן, בדגש על הקירות בהם תבקשו להטמיע מדפים. חשוב למדוד אורך, ורוחב, וכן מרווחים שתרצו שיהיו בין מדף אחד למשנהו. המדידות יוכלו לסייע לנו לסנן עבורכם מדפים שלא מתאימים ולהישאר עם צי מדפים מהם תוכלו לבחור את המקובל עליכם ביותר.

ציינו מהם חומרי הייצור מהם מורכב פנים המחסן

כך, נדע אלו אמצעי חיבור אתם צריכים: ברגים, בורגי אלן, דבקים שונים וכד'. גם החומרים מהם עשויים המדפים חשובים לבחירה יסודית על סמך חומרי הייצור הקיימים של המחסן. עץ, למשל, כדאי שיתארח במחסן שעשוי עץ, אבל הדבר לא תמיד נכון לגבי מתכות. אם קירות המחסן שלכם מצופים במתכת מחלידה, לא מומלץ לבחור במדפים העשויים ממנה גם כן, שכן בחיבור מתכת עם מתכת צפויה חלודה.

תכננו מראש את כמות המדפים שתזדקקו לה

כך תוכלו לדעת מראש כמה תעלה לכם העסקה כולה, שכן ברכישת המון מדפים תיתכן הנחה סיטונאית PER מדף בודד. על פי רוב, לקוחות ירכשו יותר ממדף אחד, מה שיגביר את הסיכויים שתתבצע הנחה על העסקה בעקבות הקנייה.

התקינו מדפים למחסן רק על פי ההוראות המצורפות

אין להשתמש במקדחות, מקדחים ומברגות שאינם ואינן מתאימים ומתאימות. אין לנסות להשתמש בפטישים וברגים שונים אלא אם קיבלתם הנחייה לצרף אביזרים אלו לסל ההתקנה מהוראות היצרן או מאתנו – דיילי החנות.

מומלץ לבחור גם פרזול למדפים

פרזול פלסטיק או מתכתי שיעטוף את המדפים שלכם מהצדדים הנו חשוב במיוחד אם המדפים עשויים מברזל מחליד או מעץ. הפרזול ימנע את שחיקתו המהירה של המוצר, ויגדיל גם את יציבותו כשהוא תלוי על הקיר. חשוב לבחור בפרזול איכותי, לא מחליד ובעל כושר עמידות גבוה על מנת שישרוד זמן רב על המדף שלכם ויגן עליו.

פנו אלינו לרכישת מדפים למחסן מכל סוג ובכל גודל. ניתן להתקשר עמנו באמצעות האתר או בטלפון!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294