077-2317294

מדפים לחנויות קטנות כגדולות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחנויות קטנות כגדולות

אם גם אתכם מעניין לדעת כיצד תוכלו לשדרג מדפים לחנויות שבבעלותכם, ולהפוך אותם לנוחים יותר לשימוש ולמעוצבים ביותר כאשר הם בוויטרינה, כאן תוכלו ללמוד כיצד למצוא מדפים לכל מקום בחנות כך שתפעולה יהיה קל ביותר. כאשר בכל מקום – מהמחסן עד הקופה, מהוויטרינה עד החלק האחורי של שטח המכירה מוצבים מדפים לחנויות ברמה גבוהה, אתם יכולים להיות בטוחים שתבורכו בעבודה טובה וקלה, שתהיה פוריה לכולכם. לכן, החלטנו לספק מעט מידע על התאמת מדפים למחסן, לשטחים ראשיים בחנות, ואפילו לחנויות בנות יותר מקומה אחת, המשמשות כענקיות-מכירה אזוריות.

מדפים למחסן של חנויות

מחסן של חנויות יוצב בדרך כלל במקום נסמא מן העין, מאחורי דלפקי הקופה או באופן כללי, בחלק האחורי של החנות. מדפים למחסן של חנות צריכים להיבחר בהתאם למשקל הממוצע של התכולה, וגודלה הממוצע ביחס לכל מוצרי החנות. כמו כן, מניסיונכם, התבוננו בכמות הפריטים המשמשים כפריטי מחסן מניסיוננו הם יישארו קבועים, ולכן היקף המידוף הנדרש יהיה לכם קל מאד לזיהוי.

מדפים לשטחי מכירה מרכזיים בחנות

בשטחי המכירה המרכזיים יש להבדיל בין מדפים לשליפה מהירה למדפים ננעלים בהם מאחסנים ציוד לשימור כמו ראשי דיו, טונרים של לייזר, מחשבים ניידים, תרופות ושאר ציוד יקר או מסוכן. בשטחי המכירה המרכזיים, התכלית שבהצבת הציוד לעיני הלקוחות הוא משיכת עיניהם ודרבונם לקנות אותם. בוויטרינה, שנמצאת בקצה שטח המכירה המדף צריך להיראות גדול, כביר ומעוצב במיוחד, עם מדפים לחנויות ברמת עיצוב גבוהה ביותר למשיכת לקוחות חדשים.

ריהוט תעשייתי לחנויות הענק

ישנן חנויות ענק, בנות 2+ קומות המשמשות ככל-בו או כענקיות לביגוד, מצעים, מוצרי מיטה, מוצרי תינוקות ועוד. בחנויות כאלו יש לשים ריהוט תעשייתי, כולל פינות המתנה ללקוחות ותאי מדידה ייעודיים אם מדובר בחנות בגדים או הנעלה. צריך לזכור כי בתחום כמו מדפים לחנויות, חנות גדולה אינה כמו חנות קטנה המצריכה לא יותר מכמה פריטי ריהוט ואחסון בסיסיים. לכן, חשוב להזמין ארגונום ומעצב פנים שיסייעו לכם לבחור ריהוט תעשייתי שייטיב עם החנות, וישפר את הנגישות של לקוחותיה למוצרים, כמו גם את הנגישות שלכם לטיפול בחנות. גם בחנות קטנה, ישנם פריטי ריהוט תעשייתי כמו הדומים ומיני-סולמות אשר יידרשו לכם מעת לעת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294