077-2317294

מדפים לחנויות מחירים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחנויות מחירים

סדר מייצר רווחים

סידור המדפים בעסק זהו תחום שדורש ידע מקצועי ותכנון מראש. הרשתות הגדולות מעסיקות מומחים אשר אחראים על סידור החנות, המוצרים וההצגה באופן כללי. כדי למקסם מכירות, בעל חנות צריך לעבוד בצורה מקצועית מתוך מחשבה כללית ומקיפה. אחד הדברים החשובים ביותר אלה הם המדפים בחנות, אשר יוכלו להציג את המוצרים בצורה מרשימה וכזו המעודדת את הלקוחות לקנות גם מוצרים שהם לאו דווקא חייבים או צריכים.

קניית מדפים לחנות צריכה להיעשות בצורה חכמה, ובשלל צבעים וצורות על מנת שיוכלו לתת לחנות את הגמישות הנדרשת למוצרים השונים שאותם היא מציעה למכירה. חשוב להתחשב באופי המוצרים, בגודל שלהם ובאופן שרוצים להציג אותם. בין אם מדובר במדפים צבעוניים או בכאלו שהם יותר בנאליים ומסורתיים, הם צריכים להתאים לאופי הסחורה ולצרכים של הטון העיצובי של החנות עצמה.

נוח לשימוש

חשוב מאוד לבחור מדפים לחנות אשר יהיו מודולריים ונחים לשימוש ולשינוי. המדפים המודולריים נותנים גמישות חשובה שמאפשרת להתאים את המידוף לגדלים שונים של מוצרים מדי פעם וכאשר יש צורך. בנוסף, באמצעות המדפים המודולריים גם אפשר לבצע החלפה של ליינים שלמים בצורה יעילה וחסכונית באנרגיה. כאשר מבררים בנושא מדפים לחנויות מחירים ועלויות צריך לקחת בחשבון את גודל החנות ואת גודל המוצרים, אך כמובן שלא לשכוח להתייעץ עם אנשי עיצוב, שיתרמו את הדעה שלהם כדי להגיע למידוף האידיאלי הן מבחינת נראות, והן מבחינת פונקציונאליות.

מחפשים מדפים איכותיים לחנות שאותה אתם מנהלים? מחיר הוגן ושירות מקצועי הם פרמטרים שחשובים לכם? קומפקטוס היא הכתובת המתאימה עבורכם. החברה מתמחה בייצור, בפיתוח ובשיווק מגוון רחב של פתרונות אחסון המתאימים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 053-9426600

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294