077-2317294

מדפים לחנויות מזון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחנויות מזון

גמישות בתוך העסק

פתיחת חנות של מזון היא עניין סבוך ובעייתי, החל מהשגת האישורים הנדרשים והבירוקרטיה ועד בחירת הריהוט שיחמיא למוצרי המזון שמנסים למכור. בנוסף, כל התעסקות עם מזון היא מורכבת יותר, שכן יש לשמור על טריות המזון ועל אין ספור תקנות על מנת לספק ללקוחות מזון טרי, נקי, וראוי למאכל אדם. עסק שלא עובד לפי כל הנהלים מסכן את עצמו ואת סביבתו, ויכול להיסגר לאחר ביקור של אחראי תברואה אחד.

אחד הדברים הכי חשובים בכל חנות הם המדפים וכיצד לסדר אותם, ולכן קניית מדפים נכונים וסידור הסחורה בצורה יעילה יכולים להגדיל את המכירות בעשרות אחוזים. זה נכון במיוחד למוצרי מזון, שצריכים להיראות טריים ונקיים כדי שיימכרו. כאשר בוחרים מדפים לחנות צריך לחשוב על התאמה לאופי העסק וההתאמה חייבת להיות מושלמת כדי ליצור חנות אחידה מבחינת הצבע, הנראות הכללית והקונספט.

להזיז קדימה

בעסקי המזון, הדבר החשוב באמת הוא לגרום לחנות להראות מלאה ועמוסה במוצרים טריים, גם אם המצב הוא לא כך. ברוב החנויות הגדולות עושים פעולה שנקראת פייסינג, בה בהתחלה, אמצע וסוף יום עבודה, המוצרים זזים קדימה כדי שהמדפים ייראו מלאים, גם אם יש מוצר אחד ובודד. בצורה זו, החנות נראית תמיד שופעת, גם אם הסחורה התעכבה ולא הגיעה באותו יום. בעסק, כל פרט קטן חשוב ולכן יש לקנות מדפים לחנויות מזון בצורה ייעודית על מנת לקבל תוצאה אידיאלית.

מחפשים מדפים לחנות המזון שברשותכם? קומפקטוס היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בייצור, בפיתוח ובשיווק מגוון רחב של פתרונות אחסון המתאימים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 053-9426600

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294