077-2317294

מדפים לחנויות לשיפור חזותן

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחנויות לשיפור חזותן

ידוע כי חנות היא אמצעי המכירה הכי מוחצן שיש במשק, משום שבשונה מחברה בע"מ או משרד סגור אתם מוכרים סחורה ישירות ללקוח: מה שהלקוח רואה זה מה שהוא קונה, ולכן אם לא תיראו טוב, הוא לא יקנה. מה זה אומר? שאתם חייבים להציב מדפים לחנויות שיהיו מדפים שמוכרים, כלומר מדפים שייראו כל כך טוב שהם יעשו מהמלאי שלכם מושא מכירה פר אקסלנס, כשהוא ייראה טוב עת יהיה מוצב עליהם.

בחירה מדוקדקת של מדפים לחנויות נדרשת כדי להצליח למכור

בקרב כל פריטי ריהוט תעשייתי נחשבים מדפים לחנויות לקשוחים מאד לבחירה, במיוחד אם הם מוצבים בוויטרינה. הוויטרינה שלכם חייבת להיות הכי מדוגמת שרק אפשר, עם המדפים הכי יפים והכי מבריקים. זה לא כמו שבוחרים מדפים למחסן, שהוא חדר שממילא ללקוח אין, ולא צריכה להיות, גישה אליו.

כיצד מיישמים בחירה מדוקדקת של מדפים לחנויות?

בדומה לבחירת ריהוט תעשייתי לעסק כמו ספת המתנה משרדית או שולחן לעיתונים, כך צריכה להיעשות גם בחירת מדפים לחנויות. יש לדקדק בבחירתכם, לבדוק ממה עשוי ומורכב כל מדף, כיצד הוא צבוע, אלו רכיבי פרזול יש לו, איך מטמיעים אותו על הקיר, האם הוא בכלל ראוי להטמעה על סוג הקיר שיש לכם (עץ/בטון/גבס). בנתונים אלו יש להשקיע מחשבה יתרה, ולבחור מדפים אשר הכי מתאימים לכם ולהוואי שלכם בחנות.

אלו תמורות ישנן כאשר השכלתם לבחור מדפים לחנויות?

על המדפים הפנימיים בחנות כל לקוח ולקוחה כמעט פשוט ייהנו מאד להסתכל, וזה יוביל בהמשך גם לקניות. כמובן שבאותו זמן, לקוחות פוטנציאליים חדשים שיתבוננו בוויטרינה יתחילו להסתקרן, וזה יוביל כנראה לכניסתם לחנות. רצוי לסדר את המדפים כך שדווקא בוויטרינה יהיה מוצר אזוטרי יותר ובחנות מוצרים ידועים. מדוע? משום שהוויטרינה עושה לכם את הסלקציה הראשונית, לפיה רק לקוחות יודעי דבר ייכנסו. מדפים לחנויות שיחכו להם בפנים יפגישו אותם גם עם אותו מלאי נדיר מהוויטרינה וגם עם מלאי נפוץ וידוע לכלל. בדרך זו, תוכלו למנוע ככל האפשר מאנשים שאינם מביני עניין, שבוודאי היו אומרים לכם "באתי רק להסתכל", ולהגדיל את הסיכוי שכמעט כל לקוח שייכנס יהיה לקוח אמתי שבא לקנות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294