077-2317294

מדפים לחדרי קירור

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחדרי קירור

מדפים לחדרי קירור: קר ומסודר

בתי עסק רבים המתעסקים עם מזון צריכים להיות מאוד זהירים עם הסחורה שלהם. הרבה מאוד סוגי מזון דורשים קירור בטמפרטורות נמוכות מאוד, כולל בשינוע, ויש פרוצדורה רבה ולוגיסטיקה מורכבת בכל התהליך – החל משלב הקצבות או הקיטוף ועד השלב בו הלקוח אוכל מהצלחת. יש הרבה מאוד תקנות וחוקים בנושא, וכדי לעבוד נכון, צריך להתנהל בצורה מסודרת. הסדר חשוב במיוחד בחדרי הקירור, שם נמצא המזון במשך הרבה מאוד זמן.

חדרי קירור הם חדרים שנמצאים בבקרה סביב השעון, ומציגים תנאים קיצוניים של כמה מעלות מתחת לאפס. כל מה שנמצא בתוך קור שכזה צריך להיות חזק ועמיד, כולל הדלתות, המתלים וכמובן המדפים. כל עסק שעוסק בקירור מזון חייב מדפים לחדרי קירור אשר יוכלו לספק את אותה עמידות לאורך זמן. המדפים עשויים מחומרים חזקים במיוחד, אך מה שיפה במדפים החדשים הוא שהם גם מודולריים וגם פונקציונאליים במיוחד בכל הנוגע להשלטת הסדר בבלאגן.

חלק אינטגרלי

העבודה בחדרי קירור שהם אינם מסודרים יכולה לגרום לבלבול בתאריכים של חבילות המזון, לפגוע בשינוע וגם לפגוע קשות במזון מבחינה תברואתית, דבר שמסכן לא רק את העסק, אלא גם את הציבור. לכן, חשוב מאוד לעבוד בצורה שהיא לא פחות ממושלמת,  ולדאוג לכל פרט קטן בעסק. מדפים לחדרי הקירור נראים אולי מעט שוליים ואיזוטריים, אך הם חלק אינטגרלי מעסק שמצליח לנהל בצורה טובה את המזון שהוא מייצר, משנע או מוכר.

זקוקים לפתרונות מידוף איכותיים לחדרי קירור? קומפקטוס היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בייצור, בפיתוח ובשיווק מגוון רחב של פתרונות אחסון המתאימים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 053-9426600

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294