077-2317294

מדפים בהזמנה אישית

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים בהזמנה אישית

מידוף אינדיבידואלי

בכל חנות יש כמה אלמנטים שחוזרים על עצמם – זה מתחיל עם סחורה מסוגים שונים, תוויות מחיר, שקיות, עמדת מכירה וכמובן מדפים. מדפים הם הסוד לסדר בכל חנות והם הבסיס עליהם מונחת הסחורה המוצעת למכירה. בעבר, המדפים היו עוד כלי ללא חשיבות כלל לגבי הנראות שלהם, כיום הם מהווים חלק מהעיצוב ומהסטייל של החנות, ובנוסף, צריכים להיות גם פונקציונאליים וכאלו שממקסמים את היעילות בחנות.

יש כיום מגוון רחב של מדפים, אותם אפשר להשיג בשלל צבעים, צורות וחומרים. היתרון הגדול הוא שכל בעל עסק יכול לרכוש מדפים בהתאמה אישית ולקבל מידוף אינדיבידואלי לפי הרצונות והצרכים שלו. בין כל סט מדפים יש גם הבדל בגודל, ברוחב, ובחומר ואפילו ישנם מדפים מודולריים שמאפשרים שינוי לפי צורך וביקוש. המדפים הם אלו שמנגישים את הסחורה ומאפשרים ללקוח גישה נוחה. לכן, חשוב לקנות מדפים לאחר תהליך מחשבתי ארוך. למעשה, חשוב אף להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבור העסק.

להבין את אופי הסחורה

כאשר בעל עסק בוחר מדפים לחנות הוא צריך להבין את אופי הסחורה שלו ולגרום לכך שללקוחות ולעובדים יהיה נוח עם הבחירה. חשוב גם להתאים את המדפים לחנות עצמה, לטון העיצובי שלה ולזרימה הנכונה בחנות. חנות המעוצבת היטב היא חנות שיכולה למקסם את הרווחים שלה ולהגיע למטרות שלה. מידוף נכון יתרום גם לעיצוב בחנות ויהווה חלק גדול מהפונקציונאליות שהיא מעניקה ללקוחותיה.

זקוקים לפתרונות מידוף בהתאמה מלאה לצרכים השונים? איכות ופרקטיות הם פרמטרים שחשובים לכם? קומפקטוס היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בייצור, בפיתוח ובשיווק מגוון רחב של פתרונות אחסון המתאימים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 053-9426600

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294