077-2317294

התאמת מדפים למחסן של בית העסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

התאמת מדפים למחסן של בית העסק

רכישת מדפים למחסנים היא עניין מקצועי שחייב להיעשות על ידי כל מי שברשותו מלאי מכירה. אדם שמוכר ידע, תוכנות או אביזר שהתוצאה שלו אינה פיזית אלא רוחנית או טכנולוגית לא זקוק למחסן, אף על פי שבעבר, כשעבדו עם קופסאות קרטון ותקליטורים, היה צורך במחסנים גם בחברות אשר זה היה משלח ידן. אם אתם נגרים, בעלי סדנאות, בעלי מחסני עצים, מסגרים, מוכרי ספרים, מוכרי תקליטורים, מוכרי כלי נגינה, תכשיטנים ועוסקים אחרים שהייעוד שלהם הוא למכור מלאי – המשמעות היא שאתם חייבים לבנות מחסן, וזה אומר שתצטרכו להטמיע מדפים למחסן שיתאימו לתכולה אותה אתם מוכרים.

מדפים למחסן בחנויות לציוד כבד

חנויות ועסקים אחרים המוכרים תכולות שהמשקל שלהן כבד מהרגיל – אביזרים העשויים מברזל, עץ קשיח, תכולה גדולה ובעלת צפיפות-חומר גדולה, וכד' – יזדקקו למדפים למחסן קשיחים, עשויים ממתכת, לרוב מברזל יצוק. את המדפים ניתן להטמיע לבד, תוך סיוע בברגים ייעודיים. הדרכה על הטמעת המדפים והרכבתם מתפרסמת על כל יחידת מוצר שנמכרת.

מדפים למחסן בחנויות לציוד קל

חנויות המוכרות גאדג'טים, צעצועים לילדים, מזכרות לתיירים וכד' – יזדקקו לתכולת מדפים לחנויות אשר מוגדרות "מדפים למחסן לציוד קל". אלו מדפים שיכולים להיות עשויים מלמין, עץ או פלסטיק, וניתן לאחסן עליהם חבילות של גלויות, מיתרים לכלי נגינה, פסלונים קטנים, כלי עבודה בגודל קטן ובינוני, וכד'. את המדפים הללו ניתן לקנות בצורת כוורות, המאפיינות מאד מדפים למשרד, או להקנות להם אופי שהוא יותר דומה לזה של חנות, עם הטמעה ישירה על הקיר באמצעות הברגה פשוטה.

מדפים לאחסון קניין רוחני

מדפים למחסן בהם מאחסנים תקליטורים וספרים. במראם הבסיסי הם דומים מאד לפלטפורמות כמו מדפים למשרד, אבל יש שוני בכך שהם מחורצים, כלומר בצורה של ספרייה בה לכל ספר או תקליטור יש מקום משלו, ופס שליפה משלו. ניתן כמובן לוותר על כך ולקנות מדפים לאחסון רגיל, אם אתם סבורים שהשליפה והסידור יגזלו מכם זמן, אף על פי שבמדפים מחורצים חומר הקריאה וההאזנה/צפייה נשמר באופו מיטבי. מדפים למשרד או לחנויות המספקות חומרי קניין רוחני הם מהנפוצים שבמדפי העסק מבחינת רכישות, וביקוש מצד בעלי העסקים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294