077-2317294

בדיקות עומס לפני רכישת מדפים למחסן

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

בדיקות עומס לפני רכישת מדפים למחסן

כיום ניתן למצוא בתי עסק רבים אשר רוכשים מדפים למחסן מבלי לבדוק קודם את הדבר החשוב ביותר – העומס אשר המדפים הללו מסוגלים לסחוב. כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מדפים שונים, בגדלים שונים ומחומרי גלם שונים, כאשר כל מדף יכול לעמוד בעומס אחר, ואם אתם עומדים לאחסן במחסן שלכם חפצים כבדים חשוב מאוד לדאוג לכך שהמדפים אותם אתם רוכשים יוכלו לעמוד בעומס הזה ללא כל בעיה.

בטיחות לפני הכל

החלק החשוב ביותר בביצוע בדיקות עומס לפני רכישה של מדפים למחסן, מדפים לארכיון או למקומות דומים, הינו נושא הבטיחות. רכישה של מדפים שלא יעמדו בעומס אשר תציבו עליהם עלולה לגרום לסכנה בטיחותית חמורה לכל אדם אשר יכנס אל המחסן. לכן חשוב מאוד לוודא כי המדפים בטיחותיים וחזקים מספיק וכל עובדי המחסן לא מסכנים את עצמכם בכל פעם שהם נכנסים אליו.

שמירה על הציוד שלכם

עוד דבר חשוב מאוד אשר בגינו יש לבצע בדיקות עומס לפני רכישה של מדפים לחנויות או למחסנים הינו השמירה על הציוד שלכם. קריסה של מדף, גם אם היא לא סיכנה אף אדם, יכולה לגרום לסיכון משמעותי לציוד אשר היה על המדף, ואם היה מדובר בציוד יקר הנזק יכול להסתכם בהפסד כספי משמעותי עבורכם.

לכן, אל תוותרו על בדיקות עומס לפני רכישה של מדפים למחסן, ועבדו רק עם מומחים בתחום בכדי להיות בטוחים בכך שאתם רוכשים מדפים שיעמדו בעומס המתאים לסוג התכולה שתרצו להציב עליהם.

מה משפיע על יכולת הנשיאה של המדף?

יכולת הנשיאה והעמידות בעומס של המדף יכולה להיות מושפעת מגורמים רבים כמו:

  • חומר הגלם ממנו עשוי המדף
  • הגודל של המדף
  • הרוחב של המדף
  • הצורה שבה המדף מקובע אל הקיר ועוד…

לכן לפני רכישה של מדפים כדאי להתייעץ עם מומחים אשר יסייעו לכם בבחירה נכונה של מדפים על פי העומס הדרוש לכם, וכן התקנה מקצועית ואיכותית של המדפים אשר תסייע להם לעמוד בעומס ללא כל בעיה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294