077-2317294

איזה חומר גלם עדיף בייצור מדפים למשרד?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

איזה חומר גלם עדיף בייצור מדפים למשרד?

אם אתם מחפשים מדפים למשרד, וכבר התחלתם לחפש, בוודאי כבר ראיתם כי היום ניתן למצוא כמה סוגים של חומרי גלם מהם עשויים המדפים הללו, בין אם אלו מדפים לארכיון או מדפים לדלפקי הקבלה. אז איך בוחרים את החומרים הנכונים? ומה היתרונות של חומרי הגלם השונים? על כך תוכלו לקרוא בהמשך המאמר.

מדפים למשרד מעץ

כמובן, החומר המוכר והנפוץ ביותר עבור מדפים למשרד הוא העץ. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מדפים מסוגים שונים של עץ, החל מעץ מלא ועץ עץ סינטטי לחלוטין. כמובן, סוג העץ בו משתמשים בהכנת המדף משפיע לא רק על המראה של המדף, אלא גם על האיכות שלו, ולכן חשוב לבחור מדפים העשויים מחומרים איכותיים ומעץ חזק ויציב כך שהם יוכלו לשמש אתכם במשך זמן רב ללא כל בעיה.

כמובן, שימו לב כי העץ הוא גם חומר שיכול להינזק על ידי מים או לחות, ולכן לא מתאים לכל חדר. למשל, אם אתם מחפשים מדפים לארכיון שנמצא בחדר סגור ללא אוורור, פחות כדאי לבחור מדפים מעץ, שכן לאחר זמן מה הצורה שלהם תתעוות והם יראו פחות מרשימים ממה שהיו בתחילה.

בנוסף, אם תבחרו במדפים מעץ מלא הם יהיו כבדים יותר והדבר יכול להשפיע על הנוחות שלכם בשימוש באותם מדפים.

מדפים מאלומיניום

אופציה אשר הפכה לנפוצה יותר בשנים האחרונות במשרדים הינה שימוש במדפים מאלומיניום. האלומיניום הינו חומר גלם עמיד במיוחד ולכן בחדרים לחים או במחסנים עדיף להשתמש במדפים כאלו, ולכן הם המדפים הנפוצים יותר בתוך מדפים לארכיון.

בנוסף, מדובר בחומר קל יותר ולכן רבים מעדיפים מדפים שכאלו למשרדים.

יחד עם זאת, המראה שלהם פחות מהוקצע ויוקרתי ולכן במקומות ציבוריים יותר כמו דלפק הכניסה או משרדי המנהלים פחות משתמשים במדפי אלומיניום.

כמובן, ניתן למצוא גם מדפים מפלסטיק אך בהם כמעט ולא משתמשים, הן בשל המראה הזול שלהם והן בשל האיכות אשר לא מאפשרת לעשות בהם שימוש במשך זמן רב, ולכן לא נרחיב על החומר הזה כאשר מדברים על מדפים לחנויות או משרדים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294